Belajar Forex dengan saya

Tuesday, August 7, 2012

Pakatan Pembangkang Hanya “Syok Sendiri” Di Sabah – Musa

Pakatan Pembangkang Hanya “Syok Sendiri” Di Sabah – Musa

"Klik Link berwarna di atas untuk cerita penuh"
Pemuda Bokara sangat bersetuju dengan kata-kata YAB Datuk Seri Musa Aman,Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah berhubung strategi Pakatan Pembangkang yang pada anggapan beliau hanyalah Syok Sendiri.
Apakah Sabah di bawah Kerajaan BN lebih 15 tahun ini tidak membawa apa-apa perubahan? Tepuk dada tanyalah selera. Pembangunan Pesat di Sabah hari ini, adalah hasil daripada komitmen Kerajaan Barisan Nasional yang diterajui UMNO bersama rakan-rakan Parti Komponen. Semoga Allah SWT memberikan hidayah kepada mereka-mereka yang masih buta akan sumbangan dan bantuan serta kebajikan yang telah dilaksanakan oleh Kerajaan BN melalui Pemimpin dan wakil-wakil rakyatnya.

Di Kampung Bokara, lazimnya Bulan Ramadhan adalah Bulan sangat mulia bagi orang Islam seluruh dunia. Sehingga hari ini,hanya pemimpin-pemimpin UMNO dan Wakil rakyat BN yang turun padang menjenguk serta menghulurkan bantuan kepada para penduduk kampung. Pemimpin Pakatan Pembangkang Sabah khasnya di Sandakan ini di mana?  Apa yang mereka lakukan? Susah sangat ka nak buat kebajikan?
Jawab sendirilah.

No comments: