Belajar Forex dengan saya

Wednesday, February 10, 2010

Yasser Rashdan Haji Hamdan Pengerusi JKKK Kampung Bokara yang baru.

Dilantik sebagai Pengerusi JKKK Kampung Bokara yang baru adalah satu amanah dan tanggujawab yang perlu digalas demi untuk merealisasikan perkara-perkara dan elemen penting berhubung pembangunan dan keselamtan kampung. Dibawah pentadbiran baru ini, saya tidak dapat menjanjikan sesuatu yang lebih daripada kemampuan saya,tetapi saya berjanji kepada diri saya bahawa amanah dan tanggungjawab ini adalah untuk memastikan kampung bokara terus membangun dari semua aspek dan juga meletakkan nama bokara dipersada yang lebih tinggi sesuai dengan sejarahnya sebagai salah satu kampung yang tertua dan wujud awal di Sandakan.

1 comment:

Unknown said...

wah tahniah bro.baru tau ini critaplak.cayalah semua org2 kuat.ini macam israil pon takut mau tembak roket..apa kaki america