Belajar Forex dengan saya

Sunday, February 7, 2010

Komuniti Bokara kini berada dalam 'Laman Sosial Facebook'






Facebook bukanlah sesuatu yang asing lagi bagi setiap individu yang celik komputer dan yang sering berdamping melayari internet. Ini membuktikan,laman sosial tersebut telah dapat mengeratkan talisilaturrahim dikalangan warga kampung tak kira di mana mereka berada.

'The Bokara People Group' yang telah dibuat dalam laman sosial facebook sekitar februari 2009 yang lalu telahpun menjadi wadah ataupun platform bagi setiap warga kampung untuk mencadangkan idea,berdiskusi dalam pelbagai isu termasuk politik berkaitan pembangunan semasa kampung dan hal ehwal masyarakat mahupun aktiviti kampung.

Manakala Bagi 'bokarachai Group' dalam laman sosial facebook juga telah mendekatkan lagi serta menjadikan group tersebut lebih dikenali oleh semua ahli-ahli dalam facebook.Pelbagai aktivti yang dibuat juga telah mengeratkan talisilaturrahim dikalangan warga kampung yang telah menyertainya.'Group' tersebut telah dibuat dalam laman sosial 'Facebook' sekitar Julai 2009 yang lalu.

'The Bokara Generation Fan Page' pula adalah group warga kampung mendapat sambutan hangat daripada para warga remaja kampung bokara di seluruh malaysia. Group tersebut menunjukkan sesuatu yang amat memberangsangkan dengan pelbagai topik dan juga program yang telah dilaksanakan oleh group tersebut. Sesuatu yang membanggakan. Group dibuat pada November 2009 yang lalu.

Lazimnya, ketiga-tiga 'Group' warga bokara di 'facebook' ini mempunyai setiap imej yang berbeza,walaubagaimanapun ianya adalah sesuatu yang positif kerana setiap daripada mereka berperanan dalam memastikan warga dan generasi kampung ini senantiasa seiring maju kehadapan seiring pembangunan semasa.

Syabas warga kampungku, semoga kita semua beroleh kejayaan yang berkekalan.InsyaAllah.

No comments: