Belajar Forex dengan saya

Tuesday, January 28, 2014

Penduduk Taman Poh hing Batu Sapi desak pihak berwajib selesaikan masalah Jalan raya.

Desakan penduduk sewajarkan bukan saja diambil perhatian akan tetapi ianya memerlukan tindakan drastik bagi menyelesaikan masalah struktu Jalan Raya Batu Sapi yang menyusahkan para penduduk di kawasan ini. Adalah menjadi tanggungjawab pihak berwajib untun turun padang menyelesaikan masalah tersebut serta memberikan penjelasan kepada penduduk setempat apakah sebenarnya enigma di sebalik isu jalan raya batu sapi ini.
Masalah yang berlarutan lebih 2 tahun ini telah menyebabkan imej Kerajaan terutama Wakil Rakyat kawasan ini yang telah dianggap penduduk seperti hanya melepas batuk di tangga. Apakah wakil rakyat hanya mampu bersuara tanpa menubuhkan Jawatankuasa Bertindak bagi menangani masalah ini? Adalah jelas wakil-wakil rakyat kawasan ini tidak seharusnya berpeluk tubuh dalam isu berbangkit yang dikemukakan rakyat.
Sebagai Ahli UMNO dan penyokong kuat Kerajaan dibawah Pimpinan YAB Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak ,adalah saya berharap pemimpin Parti tidak kira peringkat tampil untuk mengetengahkan isu ini sebagai isu rakyat yang sewajarnya diselesaikan segera. Sekada memberikan alasan ataupun pendapat,tidak memadai selagi jalan raya tersebut tidak diperbaiki dengan segera.

No comments: